Onderweg

24 april 2018 - Onewhero, Nieuw-Zeeland

21.15 uur in Düsseldorf vertrekken. En daar gaan we. Stoel 53 a, b en c. De eerste 6 uur naar Dubai vliegen voorbij. Om 5.00 uur komen we daar aan en gaan we op zoek naar gate A17. Gelukkig staat get goed aangegeven en en met liften en een metro komen we in de hal met de A, B en C gates. Helemaal achterin, voorbij alle leuke winkels is gate A17. Veel te vroeg zitten we te wachten tot we kunnen boarden. Om half 9 gaan we aan boord en we hebben dezelfde stoelen. Lekker vertrouwd.
Het duurt even voor we opstijgen vanwege een technisch mankement. Geen probleem, we wachten wel even. Met een uur vertraging vertrekken we richting Auckland.
Na 4 uur valt Fein op twee zitplaatsen in slaap en wordt 7 uur later wakker. Heerlijk. Het lukt Bras minder om in slaap te vallen. Het kleine meisje voor ons krijst elke keer wanneer ze wakker is. En dan wordt Bras weer wakker. Gelukkig zijn er genoeg spelletjes en filmpje op het scherm en hij vermaakt zich prima.
Na 15 uur vliegen komen we met een half uur vertraging aan.
We gaan onze koffers pakken en daarna komen we opnieuw in een rij. Of we iets aan te geven hebben en onze koffers worden weer gecheckt. Alles is prima en we kunnen doorlopen.
Daarna staan Dagmara en Marvel al op ons te wachten. Wat een warm onthaal. Het wordt een gezellige 3 weken. Na 45 minuutjes zijn we aangekomen bij hun huis. Wat een heeeeerlijke plek en wat een ruimte. We maken een wandeling in hun tuin, aaien de paardjes, kijken bij de kalfjes en spelen met de hond.
Bras valt om 14.00 uur in slaap op de bank en ik probeer hem wakker te maken voor het avond eten. Maar dit lukt niet. Hij is zo diep in slaap.
Na het eten lekker douchen en Fein ligt er om 20.30 ook IN. Dagmara en ik zitten lekker te kletsen, staat Bras om 22.00 uur in de woonkamer. Wakker... Na wat gedronken te hebben gaan we lekker met z'n allen naar bed. Op naar de eerste dag in Nieuw Zeeland. Helemaal aan de andere kant van de wereld.