Thames en Miranda hot pools

10 mei 2018 - Miranda, Nieuw-Zeeland

Woensdag hebben een dag tripje naar het stadje Thames en de Miranda hot pools gedaan. We vertrokken in de ochtend naar het rustige stadje Thames. We begonnen onze dag in het Mineralen museum. Een klein gebouw vol met verschillen de stenen, mineralen en andere oude dingen. Deze lag in dezelfde straat als het Thames Historical Museum maar helaas was deze gesloten. We zijn in de winkelstraat een kopje koffie, cola, appelsap en een stuks chocolade taart gaan eten. De straat lag vol vintage en tweedehands winkeltjes. Even struinen maar de jongens wilde zwemmen.
Rond het middag uur zijn we vertrokken naar de Miranda hot pools. De TomTom stuurde ons een beetje verkeerd maar we hebben het gevonden.
Zwemkleding aan, bandjes om en gaan. Heerlijk verwarmd zwembad. Hier hebben we heerlijk 2,5 uur ik gedobbert. Zo lekker. De zon scheen dus zelfs aan de kant kon ik mijn kleurtje bijwerken. Er was een bubbelbad maar daar was het water 40 graden. Ik heb bedankt.